נתניהו: "אישרנו את התוכניות המבצעיות לפעולה ברפיח"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אישרנו את התוכניות המבצעיות לפעולה ברפיח"

ראש הממשלה נתניהו פתח את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות ללחימה הנמשכת ברצועת עזה וללחצים המדיניים: " בקהילה הבינלאומית יש מי שמנסים לעצור את המלחמה עכשיו, לפני השגת כל יעדיה. אז שיהיה ברור: אם נפסיק את המלחמה עכשיו המשמעות היא שישראל הפסידה במלחמה". עוד אמר: "אישרנו את התוכניות המבצעיות לפעולה ברפיח, זה יקח כמה שבועות, וזה יקרה"

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: ״מאז תחילת המלחמה אנחנו נלחמים בשתי חזיתות – בחזית הצבאית ובחזית המדינית. בחזית המדינית, הצלחנו עד היום לאפשר לכוחותינו להילחם באופן חסר תקדים במשך חמישה חודשים מלאים. אבל אין זה סוד שהלחצים הבינלאומיים נגדנו מתגברים. בקהילה הבינלאומית יש מי שמנסים לעצור את המלחמה עכשיו, לפני השגת כל יעדיה. הם עושים זאת על ידי הטחת האשמות שווא נגד צה״ל, נגד ממשלת ישראל ונגד ראש ממשלת ישראל. הם עושים זאת על ידי מאמץ להביא לבחירות עכשיו, בעיצומה של המלחמה. ואת זה הם עושים כי הם יודעים שבחירות עכשיו יעצרו את המלחמה, וישתקו את המדינה לפחות לשישה חודשים".

וידאו: איתי בית-און / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

"אז שיהיה ברור: אם נפסיק את המלחמה עכשיו, לפני השגת כל יעדיה, המשמעות היא שישראל הפסידה במלחמה, ואת זה לא נאפשר. לכן אסור לנו להיכנע ללחצים הללו, ולא נכנע להם. להפך, האמת הפשוטה הזאת רק מחזקת את הנחישות שלנו להמשיך להדוף את הלחצים ולהמשיך להילחם עד הסוף – עד לניצחון המוחלט. שום לחץ בינלאומי לא יעצור אותנו מלממש את כל מטרות המלחמה: חיסול החמאס, שחרור כל חטופינו ולהבטיח שעזה לא תהווה עוד איום נגד ישראל".

"כדי לעשות זאת, נפעל גם ברפיח. זאת הדרך היחידה לחסל את שארית גדודי המרצחים של החמאס, וזאת הדרך היחידה להפעיל את הלחץ הצבאי הדרוש לשחרור כל חטופינו. לשם כך, אישרנו את התוכניות המבצעיות לפעולה ברפיח, לרבות קידום הצעדים לפינוי האוכלוסיה האזרחית מאזורי הקרבות. זהו שלב הכרחי לקראת הפעולה הצבאית. אלה שאומרים שהפעולה ברפיח לא תקרה, הם אותם אלה שאמרו שלא ניכנס לעזה, שלא נפעל בשיפאא, שלא נפעל בח׳אן יונס ושלא נחדש את הלחימה לאחר ההפוגה. ולכן אני חוזר ואומר – נפעל ברפיח. זה יקח כמה שבועות, וזה יקרה".

"ולידידינו בקהילה הבינלאומית אני אומר: הזיכרון שלכם כל כך קצר? כל כך מהר שכחתם את ה-7 באוקטובר, את הטבח הנורא ביותר שבוצע נגד יהודים מאז השואה? כל כך מהר אתם מוכנים לשלול מישראל את הזכות להגן על עצמה נגד מפלצות החמאס? כל כך מהר איבדתם את המצפון המוסרי שלכם? במקום ללחוץ על ישראל שנלחמת מלחמה שאין צודקת ממנה, נגד אויב שאין אכזר ממנו, תפנו את הלחצים שלכם נגד החמאס ונגד הפטרון שלה – איראן. הם אלה שמהווים סכנה לאזור ולעולם כולו. אנחנו, בכל מקרה, נעמוד מול כל הלחצים, ובעזרת ה׳, נמשיך להילחם יחד עד לניצחון המוחלט", דברי נתניהו.



0 תגובות